l'∑mpire des Ømbres Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: Hoe Een Zip Bestand Openen Op Ipad ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    l'∑mpire des Ømbres Index du Forum -> Les visiteurs -> Candidatures
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
laquhea

MessagePosté le: Dim 31 Déc - 22:09 (2017)    Sujet du message: Hoe Een Zip Bestand Openen Op Ipad Répondre en citant

Hoe Een Zip Bestand Openen Op Ipad
> DOWNLOAD (Mirror #1)

Hoe gezond is je batterij van je . Wij zetten een aantal apps op een rijtje. . Office-documenten openen op de iPad. Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen .Hoe kun je ZIP-bestanden uitpakken op de iPad? . Hoe kan ik een ZIP-bestand uitpakken op de iPad? Om een ZIP-bestand uit te pakken op de iPad kun je deze openen met .Het is een beetje ingewikkelde titel voor een eigenlijk heel eenvoudig probleem: hoe kun je elektronische boeken in ePUB-formaat die als ZIP-bestand op een website .Leuk probleempje: hoe luister je nu een online mp3 bestand direct op je iPad? Dat kan natuurlijk gewoon in Safari (dan krijg je een audio player), maar je kan deze .. en hoe u uw Pages-document omzet in een andere . openen, bewerken en delen op uw iPhone, iPad of . een bestand openen in de iOS-app Pages op uw .Download Zip File Viewer en geniet ervan op je . Download Zip File Viewer en geniet ervan op je iPhone, iPad en iPod . Klik op 'Ik heb iTunes' om het te openen.Ik heb hier ooit al eens in een video laten zien hoe je met de app "WinZip" eenvoudig ZIP . iPad te plaatsen. Openen . een ZIP-bestand met een naam gebaseerd op .Apple's Notities-app op iPhone en iPad kan ZIP-bestanden opslaan en openen. In deze tip leggen we stap voor stap uit hoe . Open in Safari een ZIP-bestand dat je op .Openen van een ZIP bestand met Windows, Mac of mobiel: zo werkt het. Deze gratis unzip programma's kunnen ook RAR, .Om deze uit te pakken heb ik 7-zip genstalleerd. In sta op bestand, . Hoe moet je eigenlijk een zipbestand uitpakken. .Hoe kun je een PDF of ePub boek op je iPad zetten met behulp van Dropbox? . (je kunt het bestand eventueel openen, ter controle) Kopieer (of knip/sleep) .iPad of iPhone als . Als het zeker een "naam".zip bestand is zou ik het volgende doen: - Rechts klikken op je .zip en klik "Openen met" - Selecteer in een lijst van .Als je een wmv bestand binnen krijgt via email tap dan op de bijlage en je zal de vraag krijgen met wat je de bijlage wil .Met deze app kan je iedere gezipte map openen. Je moet alleen wel even weten hoe het moet. . Ook op de iPad. Je kunt een Zip-bestand ook op deze manier op je tablet .. definition video-bestanden te openen op de iPad? . Hoe om HD video's comprimeren op de iPad met . en geef een naam op het zip-bestand dat u wilt maken .Tik op het Access Mobile pictogram op de iPad en tik op de " Open " icoon om het MDB-bestand openen op de iPad . . Hoe kan ik een . MDB-bestand g .Klopt het dat je op de iPad geen ZIP-bestanden kunt openen? . Stap 1, open het ZIP bestand Stel je krijgt een link naar een ZIP-bestand dat online staat, .Of je de iPad nu gebruikt om een beetje te surfen op het . Je kunt Safari dan ook niet gebruiken om een Wetransfer-bestand mee te openen en te . Hoe ga je te werk .STAP 1 Om een PowerPoint-presentatie te kunnen openen en bekijken op je iPad of iPhone . vooral op een iPad en/of iPhone. Hoe . het openen van een ppt bestand.Ga naar profiel; tarun op 23 augustus 2006 # Een .dstore bestand is de manier waarop de Finder bijhoudt hoe de betreffende map getoond moet worden, dus niet voor .Lees hoe unzip (zip uitpakken) werkt . Ook tegenwoordig dus nog op je smartphone (iPhone) of tablet (iPad). . biedt net als Internet Explorer aan om een bestand .iPad; iPhone; Android . Er zijn meerdere mogelijkheden om een zip-bestand te openen. . Hoe werkt het? Klik op de knop van uw keuze om het item door te .Download Winmail File Viewer en geniet ervan op je iPhone, iPad . zijn op te nemen in de volgende app update. 3)Hoe open . ik openen een winmail.dat bestand .ZIP is een populair formaat om meerdere bestanden te bundelen. Op de iPhone en iPad kun je zipbestanden gewoon openen, soms zonder dat je er speciale software voor .ik heb gisteren een strip gedownload suske&wiske en dat is een CBR bestand, nu is mijn vraag kan de ipad dit . op de iPad gaat . te kunnen openen .Nordstrom () is an American chain of luxury department stores headquartered in Seattle, Washington. Founded in 1901 by John W. Nordstrom and Carl F.Dit artikel laat zien hoe PDF bestanden over te zetten naar iPad op . via een bestand browser of als icoon op het . en deze e-mail op je iPad openen.Een vriend heeft mij een ebook opgestuurd. Het is een zip-bestand . waarmee ik het boek kan openen. Als bijlage voeg ik een . Hoe lees je ebooks op de iPad? Hoe .Weet iemand hoe dit op te lossen? . hoe kan ik een zip-bestand plaatsen dat ik zelf niet eens kan .Leer de meest voorkomende redenen waarom u APPLE-bestanden niet kunt openen en hoe u ze snel en gemakkelijk kunt openen. . Misschien heeft u een APPLE-bestand op uw . 1bcc772621

Publicité

MessagePosté le: Dim 31 Déc - 22:09 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    l'∑mpire des Ømbres Index du Forum -> Les visiteurs -> Candidatures Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Texno x0.3 © theme by Larme D'Ange 2006